tuaas

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2013

Ändrade planer..

Av Tua - 11 oktober 2013 18:37

Vi ska typ inte fara till Ellen o Hanna så antingen blir det myskväll me familjen eller så drar jag och E-bert (Ebba, beestie) till IP och spelar fotboll med några killar från klassen/parallell. 


Aa, men idag så var det en tjej som ska börja i parallellklassen o hälsade på. Känner igen henne så sjukt.. Jag tror jag kan veta via andra kompisar eller så känner mina föräldrar hennes. Men aa, hon verkar snäll.


Sen kan jag typ inte ladda upp bilder... På mina tre senaste inlägg har jag försökt men det funkar typ inte  

Har i allafall filmat en "my furry friend tag" som jag ska redigera, så den kommer upp imorrn.❤❤  

Försöker ladda upp en bild ^^

Hejdo  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tua - 14 oktober 2013 20:36


Hejsan:) Istället för att spela fotboll idag powerwalkade vi 6km   Men imorrn på morgonen har vi egentligen språk fast jag har utvecklingssamtal så jag skippar den. Mer som är speciellt imorrn i skolan är att vi har bad. Vet inte vad man tycker o...

Av Tua - 14 oktober 2013 15:17

För er som inte vet det älskar jag att röra på mej:) Jag sprang nyss 3,4 km sen fotade jag lite.. med datorn.....  Men snart ska jag, E-bert kanske Selina och några fler fara till IP och lira lite;) sen ska jag äta hos E-Bert för pappa jobbar nånst...

Av Tua - 14 oktober 2013 13:40

Hur gammal är du? 12 bast   Hur lång är du? 1,58 ungefär   Är du singel? Ja   Vilka sporter går du i? Fotboll   Vilka är dina bästa vänner? Typ E-bert, Paul och Moa.   Vilken är din favoritfärg? Vit, svart och rosa   Har du nå...

Av Tua - 14 oktober 2013 08:30


 

Av Tua - 13 oktober 2013 20:55


Om ni vill kan ni sätta igång videon längst ner i inlägget sen läser ni, det kommer att bli GRYMT mycket roligare att läsa då! Hejsan   Under dagen idag har jag inte alls gjort så mycket, jag sov till klockan 9    (ganska ovanligt för att vara ja...

Presentation


12:årig tjej som gillar att röra på sej och allt inom skönhet och mode ❤

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning


 Körsbär
 Jordgubb
 Vattenmelom
 Hallon

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards